Skundai ir grąžinimai
Skundų politika
Atsiradus iš Pardavėjo įsigytos prekės gedimui, Klientas turi teisę skųstis, remdamasis Civilinio kodekso garantijos nuostatomis.
Skundai turi būti teikiami elektroniniu būdu Pardavėjo elektroninio pašto adresu, nurodytu šiose Taisyklėse.
Skunde turi būti nurodytas išsamus defekto aprašymas, jo atsiradimo aplinkybės (įskaitant datą), duomenys apie skundą pateikusį Klientą ir Kliento prašymas, susijęs su prekės trūkumu.
Pardavėjo atsakymo į skundą terminas pirkimo-pardavimo sutarties atveju yra 14 kalendorinių dienų.Gražinimo politika
kontaktas
Tel. +48577933435 (P-Š: 10:00-21:00) El.exoticgreeting@gmail.com
Reglamentas
Įmonės duomenys
EXOTICGREETING ribotos atsakomybės bendrovė
Np5273018088
Varšuva
Aleja Jana Pawła II 27
Pašto indeksas 00-867