Skundai ir grąžinimai

Skundų politika

Atsiradus iš Pardavėjo įsigytos prekės gedimui, Klientas turi teisę skųstis, remdamasis Civilinio kodekso garantijos nuostatomis.

Skundai turi būti teikiami elektroniniu būdu Pardavėjo elektroninio pašto adresu, nurodytu šiose Taisyklėse.

Skunde turi būti nurodytas išsamus defekto aprašymas, jo atsiradimo aplinkybės (įskaitant datą), duomenys apie skundą pateikusį Klientą ir Kliento prašymas, susijęs su prekės trūkumu.

Pardavėjo atsakymo į skundą terminas pirkimo-pardavimo sutarties atveju yra 14 kalendorinių dienų.Gražinimo politika

kontaktas

Tel. +48577933435 (P-Š: 10:00-21:00) El.exoticgreeting@gmail.com 

Reglamentas

Įmonės duomenys

EXOTICGREETING ribotos atsakomybės bendrovė

Np5273018088

Varšuva

Aleja Jana Pawła II 27

Pašto indeksas 00-867