Parduotuvės taisyklės

§ 1 Preliminariosios nuostatos

  1. „Exotic Greeting“ internetinė parduotuvė, kurią rasite adresu https://exotic-greeting.com​

kurios buveinė yra Varšuvoje, Aleja Jana Pawla II 27, pašto kodas 00-867. Šios Taisyklės skirtos tiek Vartotojams, tiek Verslininkams, besinaudojantiems Parduotuve, ir apibrėžia naudojimosi internetine parduotuve taisykles bei Pardavimo sutarčių sudarymo su Klientu nuotoliniu būdu per Parduotuvę taisykles ir tvarką.

§ 2 Apibrėžimai

    1. Vartotojas-fizinis asmuo, atliekantis teisinį sandorį su verslininku, tiesiogiai nesusijusį su jo verslu ar profesinę veiklą.
    2. Pardavėjas -EXOTIC GREETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP numeris 5273018088 , registruota buveinė Varšuvoje, Aleja Jana Pawla II 27, pašto kodas 00-867.
    3. Klientas-subjektas, perkantis prekę savo vartojimui arba tolesniam platinimui ir įgyjantis nuosavybės teises. Klientai yra ne tik fiziniai asmenys, bet ir juridiniai asmenys bei viešojo administravimo padaliniai, perkantys rinkoje siūlomas prekes ir paslaugas.
    4. Verslininkas- fizinis asmuo, juridinis asmuo ir organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo, kuriam atskiru aktu suteikiamas veiksnumas, savo vardu vykdantis ūkinę veiklą, kuris naudojasi Parduotuve.
    5. Parduotuvė- Pardavėjo valdoma internetinė parduotuvė adresu exotic-greeting.com.
    6. Nuotolinė sutartis– sutartis, sudaryta su Klientu kaip organizuotos nuotolinių sutarčių sudarymo sistemos dalis (kaip Parduotuvės dalis), kartu fiziškai nedalyvaujant šalims, naudojant tik vieną ar daugiau nuotolinio ryšio priemonių iki imtinai sutarties sudarymo.
    7. Statutas- šios Parduotuvės taisyklės.
    8. Įsakymas- Kliento ketinimų deklaracija, pateikta per Užsakymo formą ir skirta tiesiogiai sudaryti Prekės ar gaminių pardavimo sutartį su Pardavėju.
    9. Užsakymo forma – tai dokumentas, patvirtinantis užsakymą priimtą vykdyti, nurodantis pagrindinius užsakymo parametrus, tokius kaip užsakytų prekių ar paslaugų kiekis ir rūšis, apmokėjimo būdas, pristatymas..
    10. 10.Krepšelis- Parduotuvės programinės įrangos elementas, kuriame matomi pirkėjo pirktos prekės/paslaugos.
    11. 11.Produktas- Parduotuvėje prieinama paslauga, kuri yra Pirkėjo ir Pardavėjo Pirkimo sutarties objektas.
    12. 12.Pardavimo sutartis– Prekės pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta arba sudaryta tarp Kliento ir Pardavėjo per Internetinę parduotuvę.

§ 3 Susisiekite su parduotuve

    1. Pardavėjo adresas: Varšuva, Aleja Jana Pawla II 27, pašto kodas 00-867
    2. Pardavėjo el. pašto adresas:exoticgreeting@gmail.com 
    3. Pardavėjo telefono numeris: +48 577 933 435 .
    4. Pardavėjo banko sąskaitos numeris:41 1020 1169 0000  8402 0834 4154
      Sąskaitos turėtojas Pavadinimas:
      EXOTICGREETING ribotos atsakomybės bendrovė

      BIC SWIFT:

BPKOPLPW

    1. Klientas gali susisiekti su Pardavėju šiame punkte nurodytais adresais ir telefono numeriais.
    2. Klientas gali susisiekti su Pardavėju telefonu nuo 10.00 iki 18.00 val.

§ 4 Techniniai reikalavimai

Norint naudotis Parduotuve, įskaitant naršymą Parduotuvės asortimente ir gaminių užsakymų pateikimą, būtina:

  1. galinį įrenginį su prieiga prie interneto ir interneto naršyklės,
  2. aktyvi el. pašto paskyra (el. paštas),
  3. įjungti slapukai,

§ 5 Bendra informacija

  1. Pardavėjas, kiek tai leidžia teisės aktai, neatsako už sutrikimus, įskaitant Parduotuvės veikimo sutrikimus, atsiradusius dėl negalėjimo suteikti paslaugą, neleistinų trečiųjų asmenų veiksmų ar Internetinės parduotuvės nesuderinamumo su Kliento techninių savybių infrastruktūrą.
  2. Naršant Parduotuvės asortimentą Paskyros susikurti nereikia. Kliento prekių užsakymų pateikimas Parduotuvės svetainėje. Galima pateikus reikiamus asmens ir adreso duomenis, leidžiančius vykdyti Užsakymą nesukūrus paskyros.
  3. Parduotuvėje pateiktos kainos nurodytos Eurais ir yra bruto kainos.
  4. Galutinę Kliento mokėtiną sumą sudaro paslaugų kaina, apie kurią Klientas informuojamas Parduotuvės tinklalapyje pateikdamas Užsakymą, taip pat ir išreiškiant valią įsipareigoti pagal Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartį.

§ 6 Užsakymo pateikimo taisyklės

Norėdami pateikti užsakymą, turite:

  1. pasirinkite prekę, kuri yra užsakymo objektas, tada spustelėkite mygtuką «Į krepšelį»;​
  2. užpildyti Užsakymo formą, įrašant Užsakymo gavėjo duomenis ir elektroninio pašto adresą, kuriuo turi būti teikiama Paslauga, prireikus papildomai įrašyti duomenis kvitui su NIP arba sąskaita faktūra;
  3. paspauskite mygtuką „Užsakyti ir apmokėti“ ir patvirtinkite užsakymą;
  4. pasirinkti vieną iš galimų mokėjimo būdų ir, priklausomai nuo mokėjimo būdo, apmokėti užsakymą.

§ 7 Siūlomi pristatymo ir apmokėjimo būdai

  1. Klientas gali naudoti šiuos užsakytos Prekės pristatymo būdus:
  1. Jis bus išsiųstas el. paštu MP4 formatu

    Klientas gali naudoti šiuos mokėjimo būdus, kuriuos palaiko internetinių mokėjimų operatorius Apple Pay ir Stripe.com
  2. Apmokėjimas banko pavedimu į Pardavėjo sąskaitą,
  3. Mokėjimas kreditine kortele,
  4. BLIK mokėjimas.
  5. Elektroniniai mokėjimai

Išsamią informaciją apie pristatymo būdus ir priimtinus atsiskaitymo būdus galite rasti Parduotuvės svetainėje.

§ 8 Pardavimo sutarties vykdymas

  1. Pardavimo sutartis tarp Kliento ir Pardavėjo sudaroma po to, kai Klientas pateikia Užsakymą naudodamas Užsakymo formą Internetinėje parduotuvėje pagal Taisyklęs § 6.
  2. Pardavėjas, pateikęs Užsakymą, nedelsdamas patvirtina jo gavimą ir tuo pačiu priima Užsakymą vykdyti. Užsakymo gavimo ir jo priėmimo vykdyti patvirtinimas įvyksta, kai Pardavėjas Kliento elektroninio pašto adresu, pateiktu pateikdamas Užsakymą, išsiunčia Klientui el. laišką, kuriame yra Pardavėjo patvirtinimas apie Užsakymo gavimą ir jo priėmimą. Pardavimo sutarties vykdymas ir sudarymo patvirtinimas. Klientui gavus aukščiau nurodytą el. laišką, tarp Kliento ir Pardavėjo sudaroma Pardavimo sutartis.
  3. Prekę Pardavėjas išsiųs jos aprašyme nurodytą dieną, Kliento pasirinktu būdu pateikdamas Užsakymą.
  4. Paslaugos pradžia, jei Klientas pasirenka atsiskaitymo būdą banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu ar mokėjimo kortele už Prekę Klientui, skaičiuojama nuo įskaitymo į Pardavėjo banko sąskaitą dienos.

§ 9 Teisė atsisakyti sutarties

  1. Teisės atsisakyti Sutarties Vartotojas neturi, nes šios Sutarties nuostatos dalykas yra nesurenkamas daiktas, pagamintas pagal Vartotojo specifikacijas arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti.

§ 10 Skundai ir garantija

  1. Pardavimo sutartis apima naują gaminį.
  2. Pardavėjas įsipareigoja teikti paslaugą pagal prekės aprašymą.
  3. Tuo atveju, jei paslauga buvo suteikta ne pagal aprašymą, Klientas turi teisę skųstis, remdamasis Civilinio kodekso garantijos nuostatomis.
  1. Skundai turi būti teikiami raštu arba elektroniniu būdu šiose Taisyklėse nurodytais Pardavėjo adresais.
  2. Laikas apskųsti skundą ne vėliau kaip per 14 dienų, o jam to nepadarius per šį laikotarpį, laikoma, kad Kliento prašymas yra pagrįstas.

§ 11 Neteisminiai skundų nagrinėjimo ir ieškinių pareiškimo būdai

1. Išsami informacija apie neteisminio skundo ir tyrimo būdus

pretenzijas galima rasti būstinėje ir apskrities (savivaldybės) interneto svetainėse

vartotojų socialinėms organizacijoms, kurioms ji priklauso įstatyme numatytoms užduotims

vartotojų apsaugos, provincijų inspekcijos Prekybos inspekcija ir pagal

šiais Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos adresais:

  1. www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  2. https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  3. www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  4. www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
  5. Vartotojas turi tokias pavyzdines galimybes pasinaudoti neteisminiais skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdais:
  1. Vartotojas turi teisę kreiptis į nuolatinį taikių vartotojų teismą, nurodytą str. 37 2000 m. gruodžio 15 d. Prekybos inspekcijos akto (2014 m. Žurnalo 148 b.l. redakcija) su prašymu išspręsti ginčą, kylantį iš Su Pardavėju sudarytos Sutarties.
  2. Vartotojas turi teisę kreiptis į Inspekcijos provincijos inspektorių

Handlowa, pagal str. 36 2000 m. gruodžio 15 d. Prekybos inspekcijos aktą (2014 m. Įstatymų leidinys, 148 b.l. su pakeitimais), su prašymu pradėti tarpininkavimo procedūrą dėl taikaus Vartotojo ir Pardavėjo ginčo išsprendimo.

  1. Vartotojas gali gauti nemokamą pagalbą sprendžiant ginčą tarp jo ir Pardavėjo, taip pat pasinaudodamas nemokama apskrities (savivaldybės) vartotojų ombudsmeno arba socialinės organizacijos, kurios įstatyme numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą (įskaitant Vartotojų federaciją, Lenkijos vartotojų asociaciją), pagalba.

 

 

 

Turimų neteisminių priemonių naudojimas nagrinėjant skundus ir tyrimus

pretenzijos galimos pasibaigus skundo procedūrai ir yra savanoriškos,

abi šalys turi sutikti su procesu. Parduotuvė www.zakladzlotniczykornowo.pl

sutinka naudoti ginčų su Vartotojais neteisminį sprendimą“.

 

§ 12 Asmens duomenys Internetinėje parduotuvėje

  1. Per Internetinę parduotuvę renkamų Klientų asmens duomenų administratorius yra Pardavėjas.
  2. Klientų asmens duomenys, kuriuos administratoriaus renka per Internetinę parduotuvę, yra renkami pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinimui, o Klientui sutikus – ir rinkodaros tikslais.
  3. Internetinės parduotuvės Klientų asmens duomenų gavėjai gali būti:
    1. Tuo atveju, kai Klientas Internetinėje parduotuvėje naudojasi elektroniniais mokėjimais ar mokėjimo kortele, Administratorius pateikia Kliento surinktus asmens duomenis pasirinktam subjektui, aptarnaujančiam aukščiau nurodytus mokėjimus Internetinėje parduotuvėje.
  4. Klientas turi teisę susipažinti su savo duomenimis ir juos taisyti.
  5. Asmens duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau nepateikus Taisyklėse nurodytų asmens duomenų, būtinų pirkimo-pardavimo sutarčiai sudaryti, šios sutarties sudaryti nepavyks.

§ 13 Baigiamosios nuostatos

  1. Sutartys, sudarytos per internetinę parduotuvę, sudaromos lenkų kalba.
  2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles dėl svarbių priežasčių, tai yra: teisės aktų pasikeitimų, mokėjimo ir pristatymo būdų pasikeitimų – tiek, kiek šie pakeitimai turi įtakos šių Taisyklių nuostatų įgyvendinimui. Apie bet kokius pakeitimus Pardavėjas informuoja Klientą ne vėliau kaip prieš 7 dienas.
  3. Šiais Taisyklėmis neapimamais klausimais taikomos bendrai taikomos Lenkijos teisės nuostatos, visų pirma: Civilinis kodeksas; elektroninių paslaugų teikimo aktą; vartotojų teisių aktas, asmens duomenų apsaugos įstatymas.